17-03-2025 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ERASMUS+ project ThrivingSchools: A Systemic, Whole School Approach to Mental Health and Well-being

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Πέμπτη 13/03/2025 η πρώτη διαδικτυακή συνάντηση του έργου Erasmus+ “ThrivingSchools: A Systemic, Whole School Approach to Mental Health and Well-being”, το οποίο συντονίζει η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου.

Το πρόγραμμα στοχεύει στην:

  • προώθηση της ευημερίας και ψυχικής υγείας στην εκπαιδευτική κοινότητα
  • καλλιέργεια θετικού σχολικού κλίματος που προάγει την κοινωνικοσυναισθηματική μάθηση, την ψυχική ανθεκτικότητα και πρόληψη προβλημάτων ψυχικής υγείας
  • επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε καινοτόμες πρακτικές για την προαγωγή της ψυχικής υγείας και ευημερίας
  • προώθηση ενός περισσότερο αειφόρου και αποτελεσματικού εκπαιδευτικού συστήματος

Στο έργο συμμετέχουν ως εταίροι: 1) το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας, 2) το Ινστιτούτο Ανάπτυξης “Νεόφυτος Χαραλάμπους” από την Κύπρο, 3) το Κέντρο Προώθησης της Έρευνας και της Ανάπτυξης στην Εκπαιδευτική ΤεχνολογίαCARDET” από την Κύπρο, 4) το Εθνικό Πολυτεχνικό Πανεπιστήμιο Επιστήμης και Τεχνολογίας Βουκουρεστίου ΡουμανίαςCUPIT”, 5) η Διεύθυνση Εκπαίδευσης Arges County στη Ρουμανία (ISJ ARGEȘ), 6) το Πανεπιστήμιο του Μιλάνο (UNIMIB) από την Ιταλία και 7) η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Το έργο ThrivingSchools, βασιζόμενο στις αρχές της Θετικής Ψυχολογίας και της Κοινωνικοσυναισθηματικής Μάθησης (SEL), ακολουθεί μία ολιστική προσέγγιση εμπλέκοντας μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς. Κατά τη διάρκεια της τριετούς υλοποίησης του έργου θα αναπτυχθούν δραστηριότητες, από τις οποίες αναμένεται να επωφεληθούν συνολικά 40 σχολεία, 2000 μαθητές, 400 εκπαιδευτικοί και 500 γονείς. Το σχέδιο εναρμονίζεται με τις προτεραιότητες και πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την αναβάθμιση της Εκπαίδευσης, την προώθηση της ισότητας και την καλλιέργεια της ευημερίας.

 

  1

2